سلام ، به سایت شرکت سورین فیدار خوش آمدید.

اسکرو کانوایر U

معرفی دستگاه اسکرو U

اسکرو کانوایر U شکل که ماردون انتقال مواد هم نامیده می شود،دستگاهی است که  جهت انتقال مواد فله ای ریز و پودری در مسافت های کوتاه عمودی و افقی و به دلیل امکان ایجاد چندین ورودی و خروجی بسیار مناسب و پر کاربرد است.مواد فله با هر دور چرخش مارپیچ، به جلو حرکت می کند .ظرفیت انتقال تا 250 تن در ساعت را میتوان با اسکرو U های شرکت سورین فیدار به راحتی مدیریت کرد.این دستگاه به دلیل سادگی در بهره برداری،اشغال فضای کم و همچنین قابلیت انتقال مواد در زوایای مختلف بهترین گزینه برای استفاده در اکثر صنایع می باشد. این دستگاه کاربرد وسیعی در صنایع مختلف از جمله صنایع؛معادن،سیمان،کانی ها،مواد غذایی،داروسازی،بهداشتی،و…دارد.

نحوه کارکرد اسکرو U

استفاده از این نوع دستگاه در حالت افقی بیشتر مرسوم است اما به صورت زاویه دار نیز می توان از آن استفاده کرد. غیر از سرعت گردش موتور گیربکس دستگاه و قطر لوله و همچنین گام پره های ماردون نقش مهمی در سرعت انتقال مواد به سمت جلو دارد.

دستگاه اسکرو U شکل مناسبی جهت انتقال انواع پودر با ویسکوزیته های مختلف دارد. به دلیل دسترسی به ماردون از قسمت بالای دستگاه کار کردن با این مدل دستگاه بسیار ساده تر است.

ساختار و اجزای دستگاه اسکرو U

ساختار این دستگاه به ظاهر ساده است،اما در واقعیت یک طراحی بسیار دقیقی دارد تا با حداکثر راندمان خود  کار کند.اسکرو همانند دستگاه اسکرو کانوایر حلزونی از ساده ترین دستگاه ها برای حمل و انتقال مواد پودری گوناگون می باشد.ساختار ان شامل یک ماردون حلزونی همراه با یک شافت یا بدون ان باشد.مواد در طول بدنه اسکرو با حرکت مارپیچی به سمت دریچه خروجی حرکت می کنند،همچنین می توان با اضافه کردن ورودی های دیگر در طول بدنه دستگاه کار را راحت تر و هزینه ها را کاهش داد.میزان ورودی و خروجی مواد به اسکرو U  به وسیله دریچه ها و سرعت چرخشی ان تنظیم می گردد .اجزای ان عبارتند از:

  • بدنه
  • ماردون
  • شافت
  • موتور و گیربوکس
  • یاتاقان ها
  • دریچه های ورودی و خروجی

 

 

 

 

اسکرو U شکل سورین فیدار

ماشین سازی سورین فیدار بنا به در خواست و نیاز مشتری دستگاه را تولید میکند. بنا به درخواست مشتری طول و ارتفاع دستگاه، قطر ورودی و خروجی دستگاه و سرعت دستگاه قابل تغییر است.

دستگاه و پره های آن از استیل 316 , 304 ساخته میشود،همچنین بنا به درخواست مشتری از آهن هم ساخته میشود.اگر پودر یا مواد خاصی دارید که برای انتقال انها در خط تولید دچار مشکل شده اید می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.