سلام ، به سایت شرکت سورین فیدار خوش آمدید.

استرچ پالت صفحه گردان چیست؟

استرچ پالت صفحه گردان چیست؟

دستگاه استرچ پالت صحفه گردان

دستگاه استرچ پالت صحفه گردان مختص محصولاتی است که وزن بالایی ندارند. از این نوع دستگاه استرچ پالت به دلیل اشغال نکردن فضای زیاد و وزن پایین آن می توان در محل های مختلف یک کارخانه استفاده نمود .

صفحه گردان فلزی با ضخامت 10 میلیمتری و قطر 150 سانتی متری آن و البته غلطک های تعبیه شده در زیر آن شرایط را برای اپراتور ایجاد می کند تا پالت هایی با حداکثر ابعاد 120*120 سانتی متر با وزن حداکثر 2000 کیلو گرم را به راحتی دوران داده تا عمل استرچ بر روی آن صورت گیرد. این ماشین با داشتن دکل 250 سانتی متری قادر است محصولاتی با ارتفاع حداکثر 220 سانتی متری را استرچ پیچ کند.

عملکرد دستگاه استرچ پالت صفحه گردان
پالت محصول را بر روی صفحه گردان قرار داده و لبه نایلون را به قسمتی از پالت گره میزنیم. در این قسمت نیاز به یکسری تنظیمات وجود دارد که از جمله آن ها تنظیم میزان کشش سلفون است که در صورت استاندارد بودن نایلون استرچ می تواند تا 3 برار کشش ایجاد شود . در مرحله بعدی سرعت چرخش صفحه گردان و سرعت حرکت تکیه گاه نایلون استرچ را به کمک اینورتر های داخل تابلو برق نسبت به یکدیگر تنظیم مینماییم ، در این وضعییت دستگاه آماده کار خواهد بود.
از تنظیمات دیگر این دستگاه مکث نایلون استرچ در قسمت بالا و پایین پالت جهت محکم کردن پالت و گردش کامل استرچ به دور آن و تنظیم تعداد لایه های نایلون استرچ بر روی هم است.