سلام ، به سایت شرکت سورین فیدار خوش آمدید.

استرچ فرودگاهی چیست؟

استرچ فرودگاهی چیست؟

دستگاه استرچ فرودگاهی


می توان گفت امر بسته بندی در اکثر صنف ها کاربرد دارد. حتی اگر شما وظیفه جابجا کردن مسافر از شهری به شهر دیگر یا به یک کشور دیگر را دارید برای بار مسافران خود دستگاهی برای بسته بندی نیاز دارید. یا اگر شغل شما ارسال کالا از نقطه ای به نقطه دیگر است می توانید با بسته بندی آن کالا، به کار خود ارزش داده و مشتری را از خودتان راضی نگه دارید. پس بدین منظور انواع دستگاه استرچ پالت برای رفع نیاز شما طراحی و ساخته شده است .

امروزه در فرودگاه ها ، باربری ها ، بانک ها ، حمل و نقل لوازم خانگی و … از دستگاه های بسته بندی استفاده می شود . مینی استرچ یا دستگاه استرچ فرودگاهی جزو آن دسته دستگاه هایی هست که می توان از آن در بسته بندی محصول یا کالاهای کوچک نظیر کیف و چمدان استفاده کرد .

ابعاد کوچک ، وزن کم و چرخ های تعبیه شده در زیر آن این امکان را می دهد تا به راحتی دستگاه را جابجا کنید. به دلیل استفاده از تسمه فولی برای گردش صفحه این دستگاه صدای بسیار کمی دارد که از ویژگی های آن به شمار می رود.

شاید این سوال مطرح شود که یک کالای کم وزن در حین کار چطور از روی صفحه گردان به بیرون پرت نمیشود ؟ این مسئله به کمک دو شاخکی که بر روی صفحه گردان تعبیه شده حل شده است. این دو شاخک رگلاژی بوده و برای کالاها با ابعاد مختلف تنظیم می شود . تنظیم سرعت گردش صفحه گردان ، سرعت حرکت عمودی نگهدارنده استرچ ، تنظیم ارتفاع برای کالاهای مختلف و میزان کشش سلفون از دیگر تنظیمات این دستگاه استرچ فرودگاهی به شمار می رود

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.